ÜCRETSİZ KEŞİF

ÜCRETSİZ KEŞİF







Formu doldurun, size en uygun klimayı önermek için evinizi keşfetmeye gelelim.









6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak hazırlanan Aydınlatma Metni'nde belirtilen hususları okudum ve anladım. Kişisel verilerimin Aydınlatma Metni'nde belirtilen amaçlar ve ilkeler kapsamında işlenmesine ve aktarılmasına özgür iradem ile ve açıkça


Tüketici Destek

TÜKETİCİ DESTEK


ÜCRETSİZ KEŞİF




Tıklayın Klimanızı Birlikte Seçelim


Yaşadığınız Şehir


Klima Kullanılacak Mekan


Bulunduğunuz Kat


Oda Alan (m2)
5 m2 200 m2

Yükseklik(m)
3 m2 5 m2

İnsan Sayısı
1 kişi 10 kişi

Pencere Alanı (m2)
1 m2 20 m2

Pencere / Cam Yüzey Yapısı


Dış Cepheye Bakan Yön


Dış Cephe Yalıtımı



Klima hesaplamasını yapmanız tam olarak doğru sonuçlara ulaşmanızı sağlamayacaktır. Yukarıdaki hesaplama basit ayrıntılara klima kapasitesi hesaplanmakta ve tahimi değerler verilmektedir. İhtiyaçlarınıza en uygun klimayı belirlemek için yetkili servis/bayimizden keşif talebinde bulunabilirsiniz


X

Garanti Koşulları


GARANTİ KOŞULLARI

İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dâhil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR. Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 (otuz) iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Üründeki arızanın 15 (on beş) iş günü içerisinde giderilememesi halinde Dayrelax KLİMA; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder. Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir. Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır. Ürünün teslim tarihinden itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması hâlinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla, arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar:

• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar.

• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar.

• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar.

• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar.

Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır. Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.



Satış Noktası

EN YAKIN BAYİMİZE ULAŞMAK İÇİN

KONUMUNA GÖRE ARAMA


İL SEÇİNİZ


BAYİ İSMİ İLE ARAMA









© 2018 DAYRELAX Tüm Hakları Saklıdır